072-2706393

עד 3 הצעות מחיר לשירותי מענה אנושי לעסקים

איך לבחור חברת מענה אנושי לעסק בהצלחה ובלי לפשוט רגל?

 

 

בסקר טלפוני שערכנו באתר שירות לקוחות בקליק עבור בעלי עסקים שביקשו הצעת מחיר לשירותי מענה אנושי לעסקים נדהמנו לגלות כי השאלה שחזרה על עצמה פעם אחר פעם הייתה כמה עולה דקה של שיחה והאם החיוב מתחיל באותו רגע שהטלפון מצלצל...

 

שאלה זו מציגה תמונת מצב שהפרמטר הכי חשוב לבחירת מוקד מענה אנושי לעסק זה אך ורק המחיר, זה גם מסביר מדוע בעלי עסקים מחליפים מוקדי קול סנטר בתדירות די גבוהה עד לאותו רגע מיוחל שבו מוצאים את המוקד המתאים.

 

מי שעונה לשיחות הטלפון הוא זה שמייצג אותך ואת העסק, אם מדובר בדבר קטן כמו לקחת הודעה מבלי לשאול שאלות אז גם נער בן 16 יכול לעמוד במשימה בגבורה וזאת בתנאי שהוא לא "עושה את זה על הדרך" הכוונה עונה לשיחות בזמן שהוא עסוק בדבר אחר כגון זמן האוכל, צפייה בטלוויזיה או כל דבר אחר שמוציא מריכוז ויגרום גם לך ולעסק להראות לא רציניים...

 

 

 

למה כתבנו שהפרש המחיר בין חברות אינו גדול כמו שנראה לך?

 

 

 

הסיבה לכך די פשוטה, כאשר משווים רק מחיר יוצאים מנקודת הנחה שהמוצר זהה ושמוקדי המענה האנושי מספקים את אותו שירות אחד לאחד, אך לחשוב כך זו טעות וישנם הבדלים גדולים ועצומים בין צוותי אנשים בין מוקד טלפוני אחד לאחר, תנסו רגע לדמיין מי עונה לשיחות שלכם? יש הבדל בין נער צעיר, לסטודנט או אדם מבוגר בעל ניסיון חיים וידע מקיף בנושאים רבים ומגוונים, זה נקרא ההון האנושי, כמו שלא תרצו לגור בכל שכונה בעיר ולא לדבר על לשלוח את הילדים לבית ספר לא איכותי, באותו האופן לרבים מכם יהיה חשוב מי יענה לשיחות הטלפון של העסק, מי ידבר עם לקוחות פוטנציאלים ומי יענה ללקוחות קיימים...

 

 

המלצות ואזהרות

 

 

  • מהירות מענה לשיחה הוא פרמטר מאוד חשוב, כאשר עונים מהר זה משדר תחושה של יעילות, הרגשה טובה שיש על מי לסמוך! איך תדעו כמה זמן לוקח לכל חברת מענה אנושי לענות לטלפונים? פשוט תבדקו, תתקשרו לאחד הלקוחות של כל חברה ותרשמו כמה זמן לקח עד שענו לטלפון, לאחר מכן תגידו שחייגתם בטעות ותתנצלו.

 

 

  • תקופת ניסיון מראה שהחברה בטוחה בשירות וביכולות הטכנולוגיות שהיא מספקת, נותנים לך לנסות, תיקח!

 

 

  • צוות העובדים במוקד הטלפוני - כמה אנשים יענו לשיחות שלכם? מה הרקע המקצועי שלהם בתחום העיסוק שלכם, במידה ויש צורך במענה אנושי לקבלת שיחות מכירה אז לא מספיק רק לקחת פרטים ולהגיד שיחזרו במהלך היום, לקוחות פוטנציאלים חמים מחפשים תשובות כאן ועכשיו ולכן תצטרכו מענה שיוכל לתת תשובות מקצועיות חלקיות וזאת כדי להצליח לשמר את הלקוח אצלכם, בעידן האינטרנט המתחרים נמצאים במרחק שיחה והקלקה, אל תשכחו זאת!

 

 

  • התחייבות לתקופה ארוכה - ישנם חברות שיאלצו אתכם לחתום על חוזה התקשרות לטווח ארוך הכולל קנסות יציאה ואפילו עד אי אפשרות לביטול ההסכם, אף מוקד לא מגייס עובדים נוספים בשביל הלקוח הבא אלא רק לאחר שמצטרפים מספר לקוחות עסקים ולכן אין שום סיבה שבעולם שתתחייבו לעבוד חצי שנה או שנה... מחר חס וחלילה תסגרו את העסק לא באשמתכם ועדיין תצטרכו לשלם על שירות שאתם לא משתמשים בו, לא לחתום על הסכמי עבודה לטווח ארוך! אנחנו בשירות לקוחות 10 מאמינים כי כל עוד יש יחסי עבודה הרמונים ושיתוף פעולה הדדי אין צורך בהסכם שהוא חד צדדי, לא טוב לאחד הצדדים, פשוט נפרדים כידידים.

 

 

  • השוואת מחירים ושירות - יש די הרבה חברות בשוק המענה הטלפוני האנושי כך שזו תהיה טעות לא לקבל הצעות מחיר וייעוץ מלפחות 3 מוקדי מענה אנושי שונים, לא תמיד כדאי לעבוד עם החברות הכי גדולות בשוק, חברה קטנה יותר רעבה ללקוחות חדשים ולכן לרוב תתאמץ יותר.  תתייעצו, תשוו תחסכו וגם תקבלו שירות 10!

 

 

 

מחירון מענה אנושי לעסקים