×


תפריט נגישות

הצטרפות לסטינג טיוי

מחפשים מידע עבור הצטרפות לסטינג טיוי? ברוכים הבאים לאתר שירות 10 מחיר 10, כאן ניתן לקבל ייעוץ מקצועי, המלצות והצעות מחיר עבור הצטרפות לסטינג טיוי.

טלפון הצטרפות לטלוויזיה של סטינג : 072-2773209

 

 

חבילות sting tv

הצעה
מחיר

חבילת טריפל Sting Tv - אינטרנט סיביים אופטיים עד 1,000 מגה + סטינג טיוי

חיבור אינטרנט סיבים אופטיים 1,000MB חודשיים ראשונים ב 79 ש"ח.

₪209

טריפל סיבים אופטיים + נטפליקס במחיר ללא תחרות! 1,000 מגה אינטרנט סיבים סופר מהיר, 2 ממירים, אפליקציית סטינג, התקנה ללא עלות בבניין דירות, 399 ש"ח התקנה לבית פרטי.

סטינג טיוי - מבצע חודש ראשון חינם! + 2 ממירים והתקנה ללא עלות

מבצע חודש ראשון חינם! 5 חבילות תוכן: ילדים + סדרות + סרטים + מדע וטבע + חבילת ספורט 5.

₪59

חודש ראשון חינם, 2 ממירים והתקנה חינם

טריפל Next אינטרנט סיבים אופטיים 300 מגה באנדל ספק ותשתית +‏ טלוויזיה נקסט טיוי

NEXT TV+ החבילת ערוצים מורחבת של הוט, מעל 50 ערוצים לצפייה ישירה, וחבילת אינטרנט סיבים אופטיים הכוללת ספק ותשתית עד 300 מגה. כולל ראוטר ומגדיל טווח בשווי 30 ש"ח לחודש.

₪99

ניתן להסיר את השירות בכל שלב ללא צורך בנציג!

 

 

הצטרפות לסטינג טי וי

בשורה טובה לכל הצופים הנלהבים! מעכשיו יוכל כל חובב תכניות טלוויזיה לצפות במגוון נרחב של תכניות ולשלם הרבה פחות!

הבשורה המשמחת מגיעה מחברת YES שמביאה אלינו אל המותג: סטינג TV. כמו שאר החברות המתחרות, ביניהן: פרטנר TV וסלקום TV, השירות מאפשר צפייה דרך האינטרנט.

STING TV הגיע אל העולם כבר בשנת 2017 בחודש אוקטובר והוא שינה את כללי המשחק, או יותר נכון – את כללי התשלום. השירות שמתבסס על אנדרואיד TV הרבה יותר זול מהמחיר שיש לשלם על שירותי חברת YES שמציעה חבילה בסיסית אליה ניתן להוסיף חבילות נוספות. במקרה של סטינג טיוי, יכול כל לקוח להרכיב לעצמו חבילה באופן אישי, שזהו יתרון גדול.


מיהו קהל היעד של שירות סטינג טיוי?

למרות שקהל היעד של השירות הוא בעיקר אנשים צעירים שרגילים לבחור את התכנים שמתאימים להם באופן אישי, לצפות ב-VOD ולשחות בעולם האינטרנט, כולל קהל היעד גם מבוגרים שמעוניינים לבחור בתכניות שמתאימות להם.
עבור מבוגרים שמתעניינים בערוצים ספציפיים ולא רוצים לשלם על חבילה בסיסית שכוללת תכניות שאינן רלוונטיות להם (ככל הידוע לנו יש מעט מאוד סבתות שצופות בבוב ספוג, אבל אולי אנחנו טועים?) מהווה סטינג טיוי פתרון מצוין.


אילו תכנים מציע שירות STING TV?

מי שמצטרף לסטינג טיוי יכול לצפות בכל הערוצים הרגילים שמשודרים ב- – HDביניהם: ערוץ 13, 14, כאן 11, 24 ואחרים. כמו כן, יכולים המצטרפים לבחור בחבילות מגוונות, ביניהן: חבילות ספורט, סרטים וסדרות. המחירים של החבילות משתנים בין חבילה לחבילה והם מפתיעים ביותר.

ערוצי סדרות, ביניהם: yes Drama, yes Comedy, yes Action וערוץ ויוה וויוה+.

משפחות עם ילדים יכולות לקבל 10 ערוצים שונים שכוללים בין היתר את: ערוץ הופ, ניק ג'וניור, ילדות ישראלית, ערוץ הכוכבים, ניקולודיאון, teennic וג'וניור.

במידה שבני הבית חובבי טבע הם יקבלו 5 ערוצים מובילים שכוללים בין היתר את: ערוץ דיסקברי, נשיונל ג'אוגרפיק, Planet ודיסקברי סיינס.

חובבי הסרטים יוכלו לצפות ב-5 ערוצים, ביניהם: yes דוקו, yes4, yes2 ,yes1 ו-yes5. כמו כן, יקבלו הרוכשים ספריית VOD שמכילה 1,000 סרטים ויוכלו למצוא ביניהם מגוון סרטים חדשים.

במידה שבני הבית חובבים ספורט, הם יכולים לבחור בין ארבע חבילות ספורט שונות: חבילת ספורט, חבילת ספורט 1, חבילת ספורט 5 וחבילת ספורט 5 פרימיום. מחירי החבילות נעים בין 9 שקלים ל- 67 שקלים לחודש. חבילת ספורט 5 למשל, כוללת את הערוצים: ספורט 5HD פלוס וספורט 5HD בעוד חבילת ספורט 5 פרימיום כוללת את הערוצים: ספורט 5 4K, ספורט 5 LIVE HD, ספורט 5STARS וספורט 5 גולד.

החבילה המשפחתית – שכשמה – מתאימה למשפחות. החבילה כוללת את ערוצי הילדים, המדע והטבע, הסדרות, הסרטים וחבילת ספורט 5. מחירה של החבילה המשפחתית הוא 99 שקלים לחודש.

(65 ש"ח לחודש לחצי שנה במבצע).

אם בוחנים את היצע התוכן, ניתן לראות שהמנויים של סטינג טיוי מקבלים מגוון תכנים אך לא את כל התכנים שמקבלים המנויים של YES. ניתן להבין את הסיבה לכך, אחרי הכל המחיר שמשלמים מנויי סטינג טיוי נמוך הרבה יותר מהמחיר שמשלמים המנויים של YES.

כמו כן, ניתן לראות שיש בסטינג טיוי סדרות ללא עונות ישנות, אך אל דאגה – הסדרות האהובות חיות ובועטות וכל הערוצים הישראליים כלולים בכל חבילה.


אפליקציות וסטרימר

שירות STING TV פועל על אנדרואיד TV ותומך במערכות ההפעלה: Android ו-IOS בטאבלטים ובסמארטפונים.
כדי לצפות בחבילות יש צורך בסטרימר, במידה שרוכשי השירות מחזיקים במכשיר זה, הם לא צריכים לרכוש סטרימר נוסף וכל מה שנותר להם לעשות זה להתקין ולהתחיל לצפות בתכניות האהובות.

עוד סיבה למסיבה: אפשר לצפות בשלושה סטרימטרים של אנדרואיד TV ובשני מכשירים נוספים יחד!

במידה שאין לרוכשים סטרימטר, הם יכולים לקבל את הסטרימר הראשון בשכירות וללא תשלום. השכרת סטרימר שני תעלה 19 שקלים לחודש והשכרת סטרימר שלישי תעלה 19 שקלים לחודש. לאחר ההרשמה שאינה כרוכה בתשלום, מתבצעת באתר וללא שירות לקוחות, יש לחבר את הסטרימר. בסטרימר אפשר להתקין כל מני אפליקציות, כולל אפליקציה של סלקום TV שהוא כאמור – מתחרה של סטינג טיוי.


להצטרף ומהר!

אחד הדברים שהכי מרגיזים מנויים של שירותי טלוויזיה (מעבר לשירות הלקוחות שלא קיים במקרה של סטינג טיוי), הוא החובה לשלם על ערוצים שאינם נמצאים בכלל בשימוש. בנושא זה עושים שירותי סטינג TV מהפך ומאפשרים לקהל המנויים לצפות רק בתכנים שמעניינים אותם ולשלם הרבה פחות. מכאן ניתן להבין שהשירות פחות מתאים לאנשים שרוצים לשמור על אופציות פתוחות ולצפות בכל התכניות, מנויים אלו ישלמו 200 שקלים על השירות, מה שהופך את הרכישה לפחות משתלמת, אך כמובן שמדובר בשיקול אישי.

מעבר לכל הטוב שסטינג טיוי מציעה למנויים, ניתן להקליט ערוצים עד שבוע אחורה. במקרה שהמשתמש רוצה לצפות בתכנית ששודרה לפני יותר משבוע, הוא יכול להקליט את התכנית ולשמור אותה בחשבון האישי. השירות מאפשר הקלטה של שלוש תכניות בו זמנית ועד מאה שעות של הקלטה בכל המכשירים.

חשוב לציין ששירותי סטינג טיוי לא מאפשרים צפייה ב- Netflix, אך אם יש למשתמש סטרימר משלו, הוא יכול לצפות בנטפליקס, פשוט לא דרך סטינג טיוי.

אם אתם מעוניינים להפוך לחלק מהמהפכה בעולם הצפייה - להצטרף לסטינג טיוי, ליהנות ממבחר ערוצים שמתאימים לכם באופן אישי ולשלם סכום נמוך מדי חודש, אתם מוזמנים להירשם באתר שכתובתו: www.stingtv.co.il.
נתראה!

 

נציג שירות סטינג TV

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.