×


תפריט נגישות

שירותי איתור נזילות מים

מחפשים מאתר נזילות מים? מצלמה תרמית?

 

 

ייעוץ והצעות מחיר לאיתור נזילות מים ללא עלות וללא התחייבות! 

קבלו הצעות מחיר מהמתחרים של שירות 10

 

מהיום כבר אין צורך להשקיע זמן בחיפוש אחר חברת איתור נזילות מים טובה, אתר שירות לקוחות 10 בדק ומצא עבורך חברות לאיתור נזילות מים מקצועיות ואיכותיות שקיבלו חוות דעת חיוביות מגולשים באתר ועכשיו גם אתם יכולים להינות מייעוץ מקצועי בחינם והצעות מחיר ללא התחייבות, מה זה הצעת מחיר מהמתחרים? הכוונה שמספר מאתרי נזילות מתחרים בינהם מי יתן לכם שירות, מלאו את טופס בקשה להצעת מחיר ועד 3 חברות איתור נזילות מים יחזרו אליכם טלפונית, זו הדרך לאתר נזילה, לקבל תשובות לשאלות וגם לעשות השוואת מחירים.

 

 

כל מה שצריך לדעת לפני שמזמינים

 

בעל מקצוע לאיתור נזילות מים

 


מה זה איתור נזילות מים? איזה בעל מקצוע מטפל בבעיות של נזילות מים? ממה נגרמת נזילת מים?

 

נזילות מים הן בעיה נפוצה לצערנו ואין ספק שהדבר מרגיז ומטריד שכן לא ניתן לחיות כך- (כמה זמן אפשר להסתפק בהנחת דלי מתחת לקיר?) לכן רצוי להזמין חברה שמתמחה בביצוע בדק בית לפני שנכנסים לדירה חדשה או ישנה. כמובן שלא תמיד ניתן למנוע את הנזילות אך בדק בית יכול לסייע במקרים רבים.

 

נזילות מים הינן תוצאה של אינסטלציה בעייתית, של איטום לא איכותי, של שיפוץ בעייתי ושל חומרים באיכות נמוכה. במקרים אלו עלול הגשם לחדור לבית ויופיעו נזילות במערכת האינסטלציה.

 

קשה לטפל בבעיית הנזילות באופן עצמאי משום שבמקרים רבים האדם שמתגורר בבית לא יודע מאיפה הנזילה מגיעה - האם מדובר על דליפה מתחת לרצפה, בעיות במערכת האינסטלציה, שחיקה ובלאי של צינורות מים, האם מדובר על חדירת מים מתחת לריצוף? וכו'. כמו כן, אין לבני הבית את הציוד הדרוש.

 

אנשי איטום מקצועיים יוכלו לגלות מהו מקור הנזילה ולפתור את הבעיה ואינסטלטור מנוסה יוכל לפתור בעיות באינסטלציה.

 

במידה והמים חדרו למחסן או למקלט- כלומר למקום נמוך בבית יהיה צריך להתייעץ עם מהנדס שמתמחה בתחום.

 

 

איך מאתרים נזילת מים?

 

לפעמים זה פשוט ולפעמים זה מסובך

 

 

מערכת האינסטלציה הינה חלק מהותי ובלתי נפרד מביתנו אך במקרים רבים גורמות המערכות לבעיות- במידה ומדובר על נזילה בברזים או בקירות שמאחורי האמבטיה ניתן לתקן את הנזילות בקלות יחסית אך כאשר מדובר על נזילה שמגיעה מהתקרה קשה מאוד לגלות מהו מקורה והאם היא מגיעה מהבית או מהשכנים, חוסר הידיעה יכול לגרום לסכסוכים ולעכב את התיקון.

 

במידה ומופיעה רטיבות בצינורות שמספקים מים קרים וחמים צריך להזמין מומחה לאיתור נזילות מים במהירות.

 

המומחה יהיה בעל מקצוע מנוסה בתחום  איתור נזילות מים בבית ויוכל לבצע איתור נזילות מים בקיר, איתור נזילות מים בתקרה, יוכל לגלות סדקים במערכת צינורות המים וכו'.

 

בשביל גילוי נזילה וזיהוי רטיבות מסתורית ישתמש המומחה בציוד ייחודי שכולל מצלמה תרמית לאיתור וגילוי נזילות מים.

 

המצלמה מזהה איפה יש ריכוז של חום וקור (ריכוז חום וקור יכול להצביע על מיקום הנזילה). כמו כן, ישתמש המומחה במצלמה שקשורה לסיב אופטי, את המצלמה אפשר להכניס לצנרת הדלוחין ולראות מאיפה מגיעה הנזילה.

 

איתור נזילות במצלמה תרמית ומצלמה שקשורה לסיב אופטי מאפשר לבעל המקצוע לבצע צילום קווי ביוב, לבצע איתור נזילה בצנרת וכו' כך שמדובר על פתרון יעיל ומהיר לאיתור נזילות מים, בצורה זו יכולים בעלי המקצוע לאתר את הנזילות בלי לפתוח צנרות ובלי לשבור קירות.

 

 

מה זה כשל באיטום? על בעיות איטום בבית

 


כשהאיטום לא מתבצע בצורה מקצועית עשויים המים לחדור למבנה. בני הבית יכולים לראות את כתמי הרטיבות על הקירות או התקרה. כמו כן, ניתן לשים לב לכך שהטיח או הצבע מתקלפים, שמופיע עובש ושיש ריח רע.

 

במקרים אלו יש להזמין בעל מקצוע שמתמחה בתחום ומבצע תיקון רטיבות ועובש בקירות. במידה ומופיעים סימני רטיבות מתחת לחלון יש לבדוק האם החלון אטום בפני גשם, אם החלון תקין ואטום בפני גשם צריך להסתכל על ארגז התריס ובמידה ולא מגלים את מקור הרטיבות יש להזמין בעל מקצוע.

 

במידה ומופיעה רטיבות בחדר האמבטיה עלולים להיווצר פטריות ועובש- במקרים אלה יש לאוורר את החלל.

 

 

איתור בדיקת לחות

 


במקרים של נזילות חמורות או הצפות שגורמות לקירות להתקלף יש לבדוק את אחוזי הלחות שכן הדליפה מהצנרת שברצפה עשויה להיספג ולהגיע אל כל הבית.

 

ניתן לאתר את מקור הלחות באמצעות מכשיר ייחודי של בדיקת לחות וייבוש תת- רצפתי- בעת המדידה נלקח דגם חול מהמצע שנמצא מתחת לרצפה ומיובש בטמפרטורה של יותר מ- 105 מעלות צליוס. כמו כן, לוקח בעל המקצוע דגימה של חיבורי האריחים- כדי להשיג את הדגימה הוא קודח מעט.

 

הקידוח מזערי ולא שובר את הרצפה. באמצעות הבדיקה ניתן לקבוע מהם האחוזים של הלחות תחת הרצפה- בין אם מדובר על קרמיקה, שיש וכו'.

 

לאחר סיום הבדיקה מקבלים בני הבית דו"ח מסכם. יש לציין כי ניתן לבדוק כך גם את רמת הלחות בקיר.

 

באמצעות הבדיקה ניתן לדעת מהי כמות המים שכלואה מתחת לקירות ולרצפה ולבדוק האם אחוזי הלחות לא עוברים את התקן הישראלי. הבדיקה תכלול את כל החללים שבבית.

 

 

למה כל כך חשוב לתקן את הנזילה במהירות?

 


במידה ומתעלמים מהרטיבות- בין אם מדובר על איתור נזילות מחוץ למבנים או איתור נזילות בתוך מבנים ולא מטפלים בנזילות עשוי המצב להחמיר ולפגוע בבני הבית בדרכים שונות.

 

הנזילות עלולות להוביל להיווצרות טחב, עובש ופטריות- דבר שמהווה סיכון לילדים, חולי אסטמה, מבוגרים ואנשים שחולים במחלות בדרכי הנשימה שכן מדובר על נבגים וחיידקים רעילים.

 

כמו כן, עשויים הקילופים והכתמים לפגוע במראה הבית והחלודה והשחיקה עלולות לפגוע בבטיחות של המבנה.

 

מעבר לזאת, עלולות נזילות בקירות משותפים או בתקרות משותפות לגרום לסכסוכים עם השכנים ולהגיע עד לבית המשפט או פשוט להעלות את ההוצאות הכספיות.

 

היום, בניגוד לימים עברו בהם לא היו לבעלי המקצוע כלים מתקדמים, קל מאוד לבעלי המקצוע לאתר את הנזילות. לאחר איתור הנזילה יש לבצע תיקון יסודי.

 

 

מעוניינים לבצע איתור נזילות?

 

פנו אל בעל מקצוע מנוסה

 


אם שמתם לב שמופיעה בביתכם רטיבות בקיר, אם שמתם לב לנזילה בגג או במרתף או אם שמתם לב שיש עובש בקירות האמבטיה חשוב שלא תזניחו את הנזילה ותפנו אל בעל מקצוע מנוסה שמתמחה בתחום גילוי נזילות מים.

 

חברה מקצועית שמתמחה בתחום תוכל להגיע אל ביתכם במהירות, לבצע צילום תרמי, להשתמש במצלמה סיב אופטי ולגלות את מקור הבעיה באמצעות צילום צנרת ביוב וכו'.

 

 

על ידי צילום צנרת מקצועי יהיה ניתן לגלות בעיות בצנרת, רטיבות, נזילות ובעיות איטום בלי להזיק למבנה ותוך זמן קצר.

 

חשוב מאוד לפנות אל חברה מקצועית ובעלת ניסיון אשר משתמשת במכשור מתקדם, מבצעת את העבודה ביעילות ובמהירות, מספקת חוות דעת של מומחה בבית המשפט, מספקת אחריות, מחזיקה ברישיון, זמינה ללקוחותיה, מעניקה שירותים למבנים עסקיים, מוסדיים ופרטיים וגובה מחיר הוגן.

 

מחיר האיתור תלוי במקרה - במידה והאיתור מתבצע באמצעות מצלמות מתקדמות יעלה השירות כ- 1,000 ₪ בממוצע, במידה ומדובר על איתור בסיסי יהיה המחיר כ- 250 ₪ בממוצע וכו', ניתן לקבל מידע נוסף בנוגע למחירים על ידי הקלדת המשפטים: "כמה עולה איתור נזילות מים?" "עלות איתור נזילות מים", "איתור נזילות מים השוואת מחירים" וכו' בשורת החיפוש.

 

 

איך למצוא את בעל המקצוע המתאים?

 


ניתן למצוא את בעל המקצוע המתאים בדרכים שונות. ראשית - ניתן לפנות אל הסביבה הקרובה - אל קרובי המשפחה, החברים, הקולגות וכו' לבקש מהם המלצות על בעלי מקצוע שמתמחים בתחום איתור נזילות מים. סביר להניח שהסובבים אתכם נעזרו בבעלי מקצוע כאלו בעבר וביצעו בדיקת איטום, איתור רטיבות וכו' בביתם.

 

כמו כן, תוכלו להיעזר באינטרנט תוכלו להקליד את המשפטים: "איתור נזילות מים המלצות", "אינסטלטור מומלץ", "אינסטלטורים מומלצים" וכו' בשורת החיפוש ולמצוא מגוון אתרים של בעלי מקצוע.

 

כמובן שיש לבדוק מהו הניסיון של בעלי המקצוע, מהם המחירים שהם גובים עבור העבודה, האם הם עובדים באזור בו אתם מתגוררים, האם הם מחזיקים ברישיון, האם הם מעניקים אחריות מלאה, מהי רמת הזמינות שלהם וכו'. ניתן לרכוש מידע נוסף על ידי קריאה באתר "איתור נזילות יצאת צדיק".

 

כמו כן, ניתן לערוך חיפוש בפייסבוק ולמצוא בעלי מקצוע שעוסקים באיתור נזילות וניתן לגלוש בפורומים רלוונטיים.

 

גולשי הפורומים יוכלו להמליץ לכם על בעלי מקצוע מנוסים ואמינים אשר מבצעים איתור נזילות מים בצפון, בדרום ובמרכז, יוכלו להזהיר אתכם מפני בעלי מקצוע שאינם מנוסים ויוכלו לענות לכם על שאלות שונות.

 

במידה ויש לכם נזילה בבית השתדלו לטפל בה בהקדם, הדבר יסייע לכם להרגיש טוב בבית, לשמור על הבריאות, לחסוך כספים, יאפשר לכם להמשיך לקחת חלב מהשכנים (כן.. כאילו שזה קורה היום) ויסייע לכם לשמור על המבנה.