×


תפריט נגישות

שירותי חברת הסעות

מחפשים שירותי חברת הסעות? ברוכים הבאים לאתר שירות 10 מחיר 10, כאן ניתן לקבל ייעוץ משפטי מקצועי, המלצות והצעות מחיר עבור שירותי חברת הסעות.

 

איך לבחור חברת הסעות מתאימה ובטוחה בעידן האינטרנט

בעידן האינטרנט קל להשוות בין חברות, מוצרים ושירותים וכאשר אנו מעוניינים לבחור חברת הסעות מומלץ להיעזר באתר מומחה הסעות המספק את כל המידע הנדרש לבחירת חברת הסעות מקצועית ואמינה וליהנות ממחירים משתלמים.

כיום, בעידן המודרני יש לחברות ההסעות אתרי אינטרנט בהם ניתן לקרוא מידע בעל ערך רב על החברה. באתרים של חברות ההסעות ניתן ללמוד על שירותי ההסעות של החברה, על צי הרכבי ההיסעים של החברה (אוטובוסים, מיניבוסים, מידיבוסים, מוניות, לימוזינות וכו').

בנוסף, ניתן באתר להתרשם מצי רכבי ההיסעים וחשוב לעיין בגלריית התמונות על מנת לוודא כי יש לחברה מענה עבורכם וכן כדאי להתרשם מנושא הבטיחות, השירות והניסיון של חברה ההסעות. לאחר סינון ראשוני בין האתרים של חברות ההסעות השונות ניתן לפנות במרוכז באמצעות אתר מומחה לחברות המופיעות באתר ולקבל במהירות הצעות מחיר ולהשוות בין החלופות.


שירותי הסעות מגוונים

במציאות של היום אנו נעזרים בשירותי הסעות למטרות רבות ומגוונות, בין היתר הסעת עובדים למקום העבודה ופיזור הביתה בסוף היום, הסעות תלמידים למוסדות החינוך ולטיולים, בהן הסעות לילדים מוגבלים ובעלי צרכים מיוחדים, הסעות תיירים מחו"ל ונופשים מקומיים לטיולים והגעה למקומות שונים, הסעות לקברי צדיקים, הסעות לאירועים משפחתיים כגון הסעות לטקס בר מצווה בכותל המערבי או הסעות מרוכזות לבני המשפחה לאירוע כמו חתונה, בר/בת מצווה, חינה או לחילופין הסעה מרוכזת להלוויה, הסעות לעובדי חברה לימי כיף וגיבוש ועוד. ניתן לחלק את ההסעות לשני תחומים עיקריים- הסעות קבועות והסעות מזדמנות או חד פעמיות.

בבחירת חברת הסעות יש לזכור כי יש הבדל בין סוגי רכבי ההיסעים ויש לוודא באמצעות ביקור באתר והשוואה באתר מומחה על מנת לבחור במיניבוס VIP כאשר זקוקים לשירות זה או לבחור לימוזינה להסעת תיירים או אורחים חשובים מחו"ל וכדומה.


הסעות קבועות

חברות, מפעלים ומוסדות במשק הישראלי זקוקות לשירותי הסעות מגוונים על בסיס קבוע על מנת להסיע עובדים למפעלים או למשרדי החברה. שירות הסעות לעובדים חוסך עלויות גבוהות לחברות במשק מאחר והן אינן צריכות להחזיק בצי רכבים והן חוסכות עלויות ליסינג, השכרת רכבים, עלויות מימון, דלק, ביטוחים, תיקוני רכב חניה ומשרת קצין רכב.

מדי פעם החברות זקוקות גם לשירותי הסעות חד פעמיים, לרוב כדי להסיע את העובדים במרוכז ליום גיבוש, לאירוע חברה, לכנס או הכשרה, לטיולים ובמקרים מסוימים להלוויה של אחד העובדים או בן משפחה של אחד העובדים. כאמור, בעידן האינטרנט ניתן מדי שנה לערוך מעין מכרז בין חברות ההסעות השונות ולהוזיל עלויות.

לאחר איסוף מידע על החברות השונות, עיון באתרי האינטרנט ובגלריית התמונות של מערך רכבי ההיסעים של החברה ניתן ליצור קשר ראשוני על מנת לאסוף נתונים נוספים ולבקש הצעת מחיר לשירות הסעות קבוע. סינון ראשוני מאפשר לחברה יעילות וכך היא לא תפנה לחברה המציעה לימוזינות או מוניות כאשר היא זקוקה לאוטובוסים גדולים על מנת להסיע את העובדים.


הסעות לאירועים

נהוג כיום לפנות לחברות ההסעות על מנת להעמיד לרשות בני המשפחה שירות הסעות נוח, יעיל ומהיר. יש בני משפחה ללא רכב, יש מבוגרים שאינם נוהגים או חוששים לנהוג מחוץ לעיר או בשעות הקטנות של הלילה אחרי האירוע ובנוסף הסעות מאורגנות לבני משפחה או אורחים מאפשרת לתזמן טוב יותר את האירוע, להקל על ההגעה ולחסוך בעלויות.

ניתן לקבוע מקום איסוף מרכזי אליו יגיעו האורחים או לקבוע עם חברת ההסעות איסוף מהבית אך אז לרוב השירות יקר יותר ויש לתכנן היטב את מסלול הנסיעה. אגב, כיום משפחות רבות נוהגות לקיים אירועי בר מצווה, לעיתים גם בת מצווה, בירושלים וכך יכולים בני המשפחה לנסוע יחדיו ליום מרגש ובלתי נשכח בירושלים הכולל ביקור באתרי מורשת שונים, טיול בסמטאות העיר העתיקה ולרוב בליווי שופרות ותופים נכנס חתן בר המצווה לכותל וזוכה לטקס בר מצווה בלתי נשכח.

בסיום הטקס ניתן להמשיך לסיורים נוספים בירושלים והסביבה, לעצור לארוחת צהריים ובמידה ועורכים את המסיבה בירושלים מלווה האוטובוס או המיניבוס את בני המשפחה לאורך כל היום.

בבחירת חברת הסעות לרגל אירוע זה או אחר חשוב להתייעץ עם נציגי השירות של החברה על מנת לבחור ברכב המתאים ביותר. אין טעם לפנות לחברת הסעות אוטובוסים אם זקוקים להסעת 20 איש בלבד ובמידה והמשתתפים באירוע נמצאים באזורים שונים בארץ יש לוודא באתר כי חברת ההסעות אכן מתאימה לשירות זה על מנת ליהנות מחיסכון כספי ומשירות יעיל ואמין המבטיח את הגעת האורחים לאירוע בזמן, ללא עיכובים ותקלות בדרך.


הסעות מיוחדות לטיולים וסיורים

בשנים האחרונות יש טרנד בו אנשים פרטיים פונים לחברות ההסעות על מנת ליהנות משירות הסעה מקצועי לסיורים וטיולים שונים בארץ.

כך לדוגמה רבים פונים לחברות ההסעות על מנת לבקר בקברי צדיקים ברחבי הארץ בעוד אחרים זקוקים להסעות לאתרי מורשת או לטיולים משפחתיים או מאורגנים של קבוצות, קטנות וגדולות. לכן, בבחירת חברת ההסעות יש להתאים בין סוג הרכב (אוטובוס, מיניבוס, מונית וכו') למספר הנוסעים ומומלץ להיעזר בשירות של חברות מקצועיות המכירות את המסלולים הטרנדיים, לרבות מסלולי הביקור בקברי צדיקים בצפון, בדרום ובאזור ירושלים.

במקרים מסוימים כדאי לפנות לחברות המתמחות בסיורי קברי צדיקים והן יכולות להמליץ על מסלול מעניין ולעזור בתכנון היום כולו, כולל המלצות על אתרים וקברים שאינכם מכירים והמלצות על מסעדות בדרך.

בנוסף, אחד הטרנדים בשנים האחרונות הוא לפנות לחברות ההסעה על מנת ליהנות משירות מתקדם בנושא הסעות לאתרים תיירותיים שונים. בין המקומות המבוקשים ביותר נמצאים הסעות לחרמון, הסעות לכנרת והסעות לירושלים אך למעשה ניתן לבחור בהסעות לכל מקום ולכל אתר בארץ.

כאמור, חשוב להיעזר באינטרנט ולקרוא באתר של החברות השונות האם הן מציעות שירותי הסעה לאתרים תיירותיים וטרנדיים וכך תוודאו כי הנהג מכיר את המסלול ואף יוכל לעזור לכם בתכנון הסיור והטיול כדי להספיק יותר באותו היום ואף להכיר מקומות חדשים ומעניינים שהוא מכיר בדרך ויכול להמליץ עליהם.


השוואת מחירים

בעידן האינטרנט קל להשוות מחירים בין חברות ההסעות וניתן לסנן בין התוצאות לפי שירותי הסעות VIP לאמנים, לאורחים חשובים מחו"ל ולאירועים שונים במיניבוסים יוקרתיים עם נהג ומדריך צמוד או באוטובוסים מפוארים, לסנן לפי מחיר ולבחור בשירות ההסעות הזול ביותר ולסנן תוצאות לפי סוג הרכב- אוטובוס, מיניבוס, מונית, רכב ל- 6 אנשים וכדומה. באתר מומחה תוכלו להשוות מחירים בקליק וליהנות ממחירים משתלמים לכל סוגי ההסעות.

חברות, מפעלים, מועצות, בתי ספר וארגונים – זקוקים להסעות קבועות לעובדים או לתלמידים ? צריכים אוטובוסים או מיניבוסים לימי כיף או טיולים ? אין צורך לבזבז זמן יקר על חיפוש חברת הסעות לבד ! השאירו את פרטיכם באתר ו חברות הסעות ידאגו לשלוח לכם הצעות מחיר אשר מותאמות לארגונים ולהתקשרות לאורך פרק זמן ארוך.


אז למה אתם מחכים ?

השאירו את פרטיכם ותנו לחברות הסעות בישראל לרדוף אחריכם !

שירותי הסעות, באתר תוכלו למצוא את נותני השירות הבאים :

שירותי מוניות עירוניות ובין עירוניות

שירותי אוטובוסים לנסיעות יומיומיות קבועות או לאירועים חד פעמיים

• שירותי מיניבוסים לאירועים חד פעמיים

השכרת רכב בארץ ובחו"ל

הסעות לנתב"ג

לימוזינות

הסעות אומנים

מוניות שירות

הסעות vip

הסעות למפעלים

הסעות לתלמידים

הסעות לקברי צדיקים

הסעות לטיולים

• ימי כיף

 

כיצד בוחרים חברת הסעות, שאלות שיש לשאול :

כמה זמן חברת ההסעות קיימת ?

כמה כלי רכב יש בחברה וכמה נהגים ?

מה דגמי הרכבים ואיזה שנתון רכב אתם תקבלו ?

האם לאוטובוס רכב שאני לוקח יש ביטוח בתוקף ?

האם יש מיניבוס רכב גיבוי במקרה של תקלה ?

האם יש נהג מחליף במקרה שנהג האוטובוס לא מצליח להגיע כפי שנקבע ?

מה יש באוטובוס ? מזגן, DVD , שירותים וכדומה….

כמה אוטובוסים מיניבוסים אני צריך במידה ויש לי X נוסעים ?

מי הלקוחות הקבועים של חברת האוטובוסים ?

כמובן שאנו נבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות אוטובוסים אמינות.

 

כמה עולה שירותי הסעות?

הסעות מחירים :

השכרת אוטובוס ליום שלם
מחיר – 800-1,600 ש"ח

השכרת מיניבוס ליום שלם
מחיר – 600-1,200 ש"ח

נסיעה במונית לנתב"ג
מחיר – 200-400 ש"ח

השכרת לימוזינה
מחיר – 200-400 ש"ח

למחירון הסעות מורחב ומומלץ לחצו כאן

מחירי הסעות נקבעים בהתאם לפרמטרים שונים ומשתנים מחברה לחברה.

חשוב לבצע השוואת מחירים ממספר בעלי מקצוע על מנת לסגור את המחיר המתאים ביותר עבורכם.

ט.ל.ח