×


תפריט נגישות

שירותי לימוד נהיגה על משאית

מחפשים שירותי לימוד נהיגה על משאית? ברוכים הבאים לאתר שירות 10 מחיר 10, כאן ניתן לקבל ייעוץ מקצועי, המלצות והצעות מחיר עבור שירותי לימוד נהיגה על משאית.

 

מדוע כדאי להוציא רישיון למשאית?

מדוע אנו שומעים על צעירים כה רבים שרוצים להוציא רישיון למשאית, אנחנו שואלים את עצמנו? הרי מדובר בעבודה קשה ומעייפת מאוד, שלא מוערכת מספיק, עבודה שפעמים רבות מתקיימת בשעות הלילה או הבוקר המוקדמות, ומעל לכל, עבודה שללא ספק מתישה את העוסקים בה. בכל זאת נראה שלמשיכה של רבים לתחום יש הצדקה כלשהי.


יתרונות של רישיון נהיגה על משאית

למען האמת, לרישיון נהיגה על משאית יש כמה וכמה יתרונות שלא ניתן לבטל בקלות. מדובר במקצוע שיכול להיות מתגמל מאוד מבחינה כלכלית- במקומות רבים יש צורך בנהגי משאיות טובים ורציניים ועל כן מי שהוציאו רישיון עשויים למצוא את עצמם מחוזרים על ידי מספר רב של חברות. כמו כן, תמיד טוב לצבור עוד ניסיון על הכביש, ואין ספק שמי שהוציאו רישיון למשאית גם תרגלו היטב את כישורי הנהיגה שלהם.

בונוס נוסף, ומשמעותי מאוד הוא, העובדה שמדובר ברישיון כפול. רישיון נהיגה על משאית יאפשר לכם לנהוג גם על רכב פרטי רגיל, וכך תרוויחו שתי ציפורים במכה אחת.

את הטסט אפשר לעבור אך ורק מעל גיל שמונה עשרה, אך ניתן להתחיל ללמוד לפני.

חיילים משוחררים רבים לוקחים שיעורי נהיגה על משאית ועושים זאת על חשבון הפיקדון האישי שהם מקבלים מהצבא לרגל השחרור שלהם. זוהי דרך מצוינת להתחיל את חיי האזרחות כאשר יש כבר מקצוע בכיס- גם אם הוא קבוע וגם אם הוא זמני בלבד.

חושבים שנהיגה היא דבר מתיש, מעייף ולא נעים. אחרים רואים בה הכרח, שיש לעשותו כדי להגיע ביתר קלות ממקום למקום, ולא להזדקק למוניות, רכבות או אוטובוסים. אך ישנם גם כאלו שלהם הנהיגה היא אהבה אמיתית, והם מוצאים בה דבר משחרר, נעים ומרגיע. עבור אלו, מומלץ מאוד לשקול לעבוד בתחום זה.

הוצאת רישיון למשאית יכולה להיות דרך מצוינת לצבור ניסיון וידע בתחום. חשוב לדעת, כפי שכבר מצוין בהתחלה, כי מדובר בעבודה שדורשת התמדה רבה, כוח פיזי, ומעל לכל אחריות. נהיגה ברכב כבד על הכביש מצריכה הרבה ריכוז וערנות- חשבו האם הדבר מתאים לכם.

 

כמה עולה להוציא רישיון על משאית?

שיעור נהיגה בודד על משאית מעל 15 טון – 110 ש"ח – מחיר כולל 2,200 ש"ח (מחיר צפוי)

כמות שיעורים מחויבת בחוק: 20

ט.ל.ח