כל מספרי הטלפון של תאגיד מים מי ברק, מוקד שירות לקוחות טלפוני, מחלקת גבייה, מוקדי דיווח בנושא תקלות, הכל מרוכז בדף אחד.
אתר שירות לקוחות מקווה כי תאגיד מים מי ברק תתן לכם שירות מעולה!
בנוסף, אם קיים חשש לחריגה בצריכת מונה המים? קבלתם תשלום מים גבוה? יש חשש לנזילה ואתם צריכים בעל מקצוע טוב לאיתור נזילות מים בבני ברק? איתור נזילות מים השוואת מחירים
הטלפון של תאגיד המים מי ברק
מוקד שירות לקוחות מוקד תשלומים : 1-800-071-200
- ימים א'-ה' בין השעות 08:00-14:00
- ימים א', ג' גם בין השעות 15.30-18.00
ימים א' , ג' בין השעות 08:00 בבוקר ל- 19:00 בערב.
ימים ב', ד', ה' בין השעות 08:00 בבוקר ל- 16:00 אחה"צ.
הבהרה חשובה : אתר שירות לקוחות מרכז עבורכם את כל הטלפונים החשובים כדי שבקליק אחד תמצאו בדיוק את מה שאתם צריכים. האתר אינו אחראי על מידע שגוי ונזק שנגרם בעקבות שימוש במידע האתר, הגולש יכול לפנות ישירות אל החברות המפורסמות באתר לקבלת מידע מעודכן, נשמח לתקן מידע שגוי.
בנוסף ניתן להשוות מחירים בין חבילות סלולר, טלוויזיה ואינטרנט, לבצע ניתוק וניוד לחברת תקשורת חדשה ואם על הדרך אתם גם מחפשים בעל מקצוע אמין ומקצועי אז ניתן לקבל עד 3 הצעות מחיר בקליק ובכך לחסוך זמן וכסף!
תקנון האתר, תנאי שימוש ומדיניות הפרטיות הפרטיות באתר :
אנו לא משתמשים בפרטי המידע שאתה מעביר כדי לשלוח לך הודעות דואר.
קבצי הקוקי שלנו משפרים את הגישה לאתרנו ומאפשרים זיהוי של מבקרים חוזרים. קבצי הקוקי שלנו משפרים את חוויית המשתמש על ידי מעקב והתמקדות בתחומי העניין שלה/שלו. השימוש בקבצי קוקי, עם זאת, לא מקושר באף צורה למידע כלשהו באתר שלנו המאפשר זיהוי אישי.
אנו לא מוכרים, סוחרים, או מעבירים בכל דרך שהיא לגופים חיצוניים את המידע המאפשר זיהוי אישי שלך. תנאי זה לא כולל חברות צד שלישי מוסמכות שמסייעות לנו בתפעול אתר האינטרנט שלנו או בביצוע העסקים שלנו, כל עוד החברות הנ"ל מתחייבות לשמור על סודיות המידע הזה.
הסכמה, באמצעות שימוש באתר שלנו, אתה מסכים למדיניות הפרטיות שלנו.