×


תפריט נגישות

שירות לקוחות מי הגיחון

כל מספרי הטלפון של תאגיד מים מי הגיחון, מוקד שירות לקוחות טלפוני, מחלקת גבייה, מוקדי דיווח בנושא תקלות, הכל מרוכז בדף אחד.

אתר שירות לקוחות מקווה כי תאגיד מים מי הגיחון תתן לכם שירות מעולה!

 

בנוסף, אם קיים חשש לחריגה בצריכת מונה המים? קבלתם תשלום מים גבוה? יש חשש לנזילה ואתם צריכים בעל מקצוע טוב לאיתור נזילות מים בירושלים ? איתור נזילות מים השוואת מחירים

 

מידע כללי תאגיד המים בירושלים

רוצים לשלם חשבון מים? בירור חוב במעיינות הגיחון 

הטלפון של תאגיד המים הגיחון :

מוקד שירות לקוחות מוקד תשלומים : 1-800-800-093

קבלת קהל

קבלת קהל במשרדינו הראשיים, רחוב דרך חברון 101, בית אומות, קומה ב' בימים ובשעות כדלהלן:

א - ה בין השעות:  8:00 - 18:00

יום ו' בין השעות:   8.00 - 13.00

קבלת קהל במשרדינו שבכיכר העירייה:

קבלת קהל במשרדינו השוכנים בבנין העירייה, כיכר ספרא 1, קומת כניסה:

בימים ובשעות כדלהלן:  א,ב,ד,ה  בין השעות 8.00 - 13.00, ביום ג' בין השעות 15.00 - 18.00.

קבלת קהל במשרדינו שבמבשרת ציון, בנין המועצה:

ימים א' - ה', משעה 8.00 - 13.00

יום ג' גם אחה"צ, משעה 16.00 - 18.00

מוקד טלפוני צרכני לבירור חשבונות מים:

מספר טלפון: 5651111 02, או חיוג מקוצר *2070  מספר נוסף: 800093 1800

כל מסמך או בקשה בכתב כולל בקשות לשינוי חזקה, עדכון נפשות, הוראות קבע, הנחה לנזילה וכיוצ"ב יש לשלוח לפקס: 5651294 02 או 15325651111

בימים ובשעות כדלהלן:

מיום א',ג', ה', החל משעה 7.30 - 18.00. ימים ב', ד' 7.30 - 19.00.

יום ו': 7.30 - 13.00

מוקד טלפוני תפעולי לטיפול בתקלות מים וביוב:

פועל 24 שעות ביממה, כל השנה.
טלפונים: 5651111 02, *2070,   מספר נוסף: 800093 1800
פקס: 5651313 02

תאגיד מים הגיחון באינטרנט