כל מספרי הטלפון של תאגיד מים פלג הגליל, מוקד שירות לקוחות טלפוני, מחלקת גבייה, מוקדי דיווח בנושא תקלות, הכל מרוכז בדף אחד.
אתר שירות לקוחות מקווה כי תאגיד מים פלג הגליל תתן לכם שירות מעולה!
בנוסף, אם קיים חשש לחריגה בצריכת מונה המים? קבלתם תשלום מים גבוה? יש חשש לנזילה ואתם צריכים בעל מקצוע טוב לאיתור נזילות מים בערים : צפת, חצור הגלילית, טובא זנגריה, גוש חלב, יסוד המעלה, ראמה, מג'אר, פקיעין, פסוטה, חורפיש, עילבון, סאג'ור, בית ג'אן ? איתור נזילות מים השוואת מחירים
רשויות מקומיות החברות בתאגיד: צפת, חצור הגלילית, טובא זנגריה, גוש חלב, יסוד המעלה, ראמה, מג'אר, פקיעין, פסוטה, חורפיש, עילבון, סאג'ור, בית ג'אן
מוקד שירות לקוחות מוקד תשלומים : 1800-550-050
ימי קבלת קהל בישובים החברים בתאגיד
ימים - א',ג' 08:30-14:30
16:00-18:00
ימים - ב',ד',ה' 08:30-15:00
ימים - א',ג' 08:30-12:00
16:00-18:00
ימים - ב',ד',ה' 08:30-14:00
תל חי 15, מרכז השק"ם הישן
א',ב',ה' 08:30-12:30
יום ג' - 08:30-13:00
16:00-18:00
יום ד' - סגור
יום - ה' 14:00-18:00
יום ו' - 08:30-12:30
ימים -א',ד',ה ' - 08:30-13:00
יום ב' - סגור
יום ג' - 08:30-13:00
16:00-18:00
תוכניות סאניטאריות - ביום ה' 08:30-10:00
ימים - ב',ד',ה' - שבת 08:30-15:30
יום ג' - 08:30-13:30
16:00-18:00
תוכניות סאניטאריות - ביום ג' 08:30-12:30
ימים - ב',ה' 08:30-13:00
יום ג' - 08:30-13:00
16:00-18:00
יום ו' - 08:30-12:30
יום א',ד' - סגור
ימים ב',ד' - שבת 08:30-13:00
יום ה' - 08:30-13:00
16:00-18:00
יום ג' - סגור
תוכניות סאניטאריות - ביום ב' 11:30-13:00
ימים - ב',ד', 08:30-13:00
יום ג' - 08:30-13:30
16:00-18:00
יום שבת - 08:30-12:30
יום א',ב' - סגור
ימים - ב',ה' - 08:30-13:00
יום ג' - 08:30-12:30
16:00-18:00
יום ו' - 08:30-12:30
יום ד' - סגור
תוכניות סאניטאריות - ביום ב' 08:30-10:30
ימים - א',ב',ד' - 08:30-13:00
יום ג' - 08:30-12:30
16:00-18:00
יום ה' - סגור
תוכניות סאניטאריות - ביום ד' 08:30-10:30
ימים - א',ג' - 08:30-13:30
16:00-18:00
ימים - ב',ד',ה' - 08:30-16:30
יום ו' - 08:30-14:00
תוכניות סאניטאריות - ביום ד' 12:00-14:00
לרשותכם מוקד טלפוני: 1-800-55-00-50 שיחת חינם
שלוחה מספר 1:
מוקד בירורים ותשלומים , פועל בימי א-ה, בין השעות: 08:00-20:00
בימי ו, בין השעות: 08:00-12:00
שלוחה מספר 2:
מוקד דיוח תקלות ברשת המים והביוב , פועל 365 יום בשנה ,24 שעות .
שלוחה מספר 3:
מוקד שירות לקוחות , פועל בימי א-ה, בין השעות: 08:00-20:00
בימי ו, בין השעות: 08:00-12:00
הבהרה חשובה : אתר שירות לקוחות מרכז עבורכם את כל הטלפונים החשובים כדי שבקליק אחד תמצאו בדיוק את מה שאתם צריכים. האתר אינו אחראי על מידע שגוי ונזק שנגרם בעקבות שימוש במידע האתר, הגולש יכול לפנות ישירות אל החברות המפורסמות באתר לקבלת מידע מעודכן, נשמח לתקן מידע שגוי.
בנוסף ניתן להשוות מחירים בין חבילות סלולר, טלוויזיה ואינטרנט, לבצע ניתוק וניוד לחברת תקשורת חדשה ואם על הדרך אתם גם מחפשים בעל מקצוע אמין ומקצועי אז ניתן לקבל עד 3 הצעות מחיר בקליק ובכך לחסוך זמן וכסף!
תקנון האתר, תנאי שימוש ומדיניות הפרטיות הפרטיות באתר :
אנו לא משתמשים בפרטי המידע שאתה מעביר כדי לשלוח לך הודעות דואר.
קבצי הקוקי שלנו משפרים את הגישה לאתרנו ומאפשרים זיהוי של מבקרים חוזרים. קבצי הקוקי שלנו משפרים את חוויית המשתמש על ידי מעקב והתמקדות בתחומי העניין שלה/שלו. השימוש בקבצי קוקי, עם זאת, לא מקושר באף צורה למידע כלשהו באתר שלנו המאפשר זיהוי אישי.
אנו לא מוכרים, סוחרים, או מעבירים בכל דרך שהיא לגופים חיצוניים את המידע המאפשר זיהוי אישי שלך. תנאי זה לא כולל חברות צד שלישי מוסמכות שמסייעות לנו בתפעול אתר האינטרנט שלנו או בביצוע העסקים שלנו, כל עוד החברות הנ"ל מתחייבות לשמור על סודיות המידע הזה.
הסכמה, באמצעות שימוש באתר שלנו, אתה מסכים למדיניות הפרטיות שלנו.