מחפשים שירותי צילום תכשיטים? ברוכים הבאים לאתר שירות 10 מחיר 10, כאן ניתן לקבל ייעוץ מקצועי, המלצות והצעות מחיר עבור שירותי צילום תכשיטים.
עולם הצילום המסחרי, מאז ראשיתו, נועד כדי לסקרן, לעניין ולהקסים אותנו- ציבור הקונים הפוטנציאלים- בשלל אפקטים ודרכים. כבר שמענו לא מעט כי מתקנים פגמים, אם להשתמש בלשון עדינה מאד, בעת צילום דוגמניות לביגוד, קרמים ואיפור. אפילו "שיפוצים" בצילומי אוכל. מכאן לא קשה להסיק כי גם בעת צילום תכשיטים מייפים מעט את המציאות, הלא כן?
שלא כמו בעולם האוכל, עולם הקוסמטיקה או עולם האופנה- שפצורים רבים מדי בעת צילום תכשיטים יכול דווקא להזיק למוכר אותה. אם תגדיל מדי את היהלום בתכשיט שתציג למכירה, סביר להניח שאנשים יתאכזבו כשיראו את הדבר האמיתי- ומכאן שלא ירכשו אותו. שלא כמו אוכל, למשל, אותו אתה לא רואה עד לאחרי הרכישה- את האבנים הנוצצות אתה רואה גם רואה, ובוחן מכל הכיוונים. כך שאם מגזימים מדי בפרסום, סופו של דבר הנו איבוד הלקוח. כמובן, אם מטרת החנות היא רק להביא את הלקוח אל דלתה, הרי שגם צילום מתוקן יכול לעשות את העבודה- וכך יהיה עליהם להשקיע במוכרים מיומנים מאד- שבמהירות יציעו לך תכשיט אחר תחת התכשיט שאכזב אותך.
כמה פעמים ראית את אשתך מעלעלת בעיתון זה או אחר ובוהה דקות ארוכות בפרסומת של תכשיט, כמה פעמים ידעת לנצל את תשוקתה ולקנות לה אותו תכשיט כדי לפייסה אחרי איזה ריב? את התודה על הפיתוי שלה, עליך לאומר לאותו צלם מוכשר, מומחה צילום תכשיטים שמעסיק המגזין. התכשיטים כיאה לקישוט גוף יוקרתי, נראים טוב למדי בתמונות מכל הסוגים, אך זווית אמן צילום יכול לגרום לכל אבן סברובסקי לזהור כיהלום אמיתי.
ישנם כמה דרכים לגרום לדבר כלשהו להיראות נחשק יותר בצילום: תאורה, שימוש בצבעים וטכניקות עיצוב וצילום אחרות יכולות לגרום לכם לרצות לקנות דבר מה שלא הייתם שוקלים לקנות כלל בנסיבות אחרות. לא בכדי הצילום נחשב לאומנות של ממש כבר שנים רבות. אין פלא שגם הזרם המסחרי מנצל את האפשרויות הרבות שיש לעולם האומנות להציע על מנת לגרות את חושינו ולגרום לנו לרכוש מכל הטוב הזה.
מכירות בעידן האינטרנט חייבות להיות ויזואליות. בשוק הדיגיטלי מספיקה תמונה טובה כדי למכור. הלקוחות כבר פחות מתרשמים מהמוצר עצמו. זאת הסיבה שבגללה קיים צורך בצילום מוצרים מקצועי שיוציא את המוצר בצורה הטובה ביותר.
אחד הצעדים הראשונים שבני אדם עושים כדי להציג את עצמם לחברה, ולא משנה באיזה תחום הם עוסקים, הוא צילומי תדמית. צילום תדמית שונה מצילום רגיל בכך שהוא נעשה בסטודיו ויש הפקה שלמה שעומדת על הרגליים בכדי שנוכל לקבל את התמונה הטובה ביותר שבאמת תציג לצופים בתמונה את הצדדים הטובים של המצולם.
כך גם כשמדובר על צילום מוצרים. בצילומים אלה המטרה היא להוציא את המוצר בצורה הטובה ביותר ולהדגיש את היתרונות שבו. לרוב צילומי מוצרים נועדו לצורך קידום מכירות. תחום הפרסום משתמש פעמים רבות בצילום מוצרים והם חלק בלתי נפרד ממנו. למעשה אין אפשרות לקדם מוצרים ללא תמונה טובה שהופכת את המוצר להרבה יותר נחשק ואטרקטיבי.
צילום מוצרים יוכל להתבצע רק על ידי צלם מוסמך המתמחה בכך. צילום מוצרים הוא תחום בפני עצמו בעולם הצילום, ישנם צלמים שהסטודיו שלהם מתמחה אך ורק בנושא זה. חשוב לזכור גם כי צילום מוצרים טוב אינו מסתיים רק בקליק, צוית הצילום חשובה מאוד, התאורה, הדגשת הצבעים, הקומפוזיציה של המוצר ועוד.
לאחר הצילום בדרך כלל מתבצע תהליך של ריטוש שיהפוך את המוצר ללא פחות ממושלם. בעולם הפרסום כמו בעולם הפרסום מוצר יפה ואסתטי יהיה אטרקטיבי ונחשק יותר, זאת הסיבה שבגללה כדאי להשקיע בהליך צילום מוצרים ולדאוג שהוא יתבצע בצורה האיכותית ביותר.
צילום מוצרים יכול לקחת בין יום לעשרה ימי עבודה. תלוי במוצרים אותם תרצו לצלם, בכמות שלהם, ובמידת הריטוש שתרצו להשקיע כדי להפוך את המוצר ליפה יותר. חשוב לקחת בחשבון שבסופו של דבר התמונות האלה ישרתו אתכם לאורך זמן והן יהיו הגורם שיגרום לצרכנים להתעניין במוצרים שלכם וגם לרכוש אותם.
צילום מוצרים מתבצע עבור ענפים שונים, החל מענף המזון, הטקסטיל, האלקטרוניקה, הטיפוח, התעשייה, השירות ועוד. למעשה לכל עסק ולא משנה אם הוא מוכר מוצר או שירות יתאימו צילומים מסוג זה. לפני שאתם מחליטים לעשות צילום מוצרים כדאי לשקול מה הם המוצרים הכי אטרקטיביים בעסק שלכם ומה הם המוצרים שעבורם הלקוחות שלכם באים לבקר אתכם לעיתים תכופות. ככל שהמוצרים שתבחרו באמת ייצגו את העסק שלכם כך התצלומים ישרתו אתכם זמן רב יותר.
צילום מוצרים יוכל לתת לכל מוצר את הקסם שלו, אך כאן טמונה גן מלכודת. הדרך להצליח במכירות לאורך זמן היא להישאר קרובים אל האמת. אין דבר גרוע יותר מלקוח מאוכזב, צילום מוצרים לעיתים יכול לגרום ללקוח לטפח ציפיות גבוהות מדי. צילום מוצרים טוב הוא צילום שמוציא את הצילום אטרקטיבי וכדאי אך יחד עם זאת מציגים תמונה הקרובה למציאות.
אם למשך אתם מבצעים צילום מוצרים בתחום המזון, כדאי לשקף תמונה הקרובה ככל האפשר למציאות. אחרי הכל, הצרכנים יכולים לעמוד על ההבדלים כבר בדוכן או במסעדה שלכם ובכך להימנע מקניה. השורה התחתונה בביצוע צילום מוצרים היא שכדאי לייפות את המציאות ויחד עם זאת להישאר צמודים למציאות ככל האפשר.
צילום תכשיטים ללא עריכת תמונות
– 20-40 ש"ח לתכשיט
צילום תכשיטים כולל עריכת תמונות
– 20-80 ש"ח לתכשיט
ט.ל.ח
הבהרה חשובה : אתר שירות לקוחות מרכז עבורכם את כל הטלפונים החשובים כדי שבקליק אחד תמצאו בדיוק את מה שאתם צריכים. האתר אינו אחראי על מידע שגוי ונזק שנגרם בעקבות שימוש במידע האתר, הגולש יכול לפנות ישירות אל החברות המפורסמות באתר לקבלת מידע מעודכן, נשמח לתקן מידע שגוי.
בנוסף ניתן להשוות מחירים בין חבילות סלולר, טלוויזיה ואינטרנט, לבצע ניתוק וניוד לחברת תקשורת חדשה ואם על הדרך אתם גם מחפשים בעל מקצוע אמין ומקצועי אז ניתן לקבל עד 3 הצעות מחיר בקליק ובכך לחסוך זמן וכסף!
תקנון האתר, תנאי שימוש ומדיניות הפרטיות הפרטיות באתר :
אנו לא משתמשים בפרטי המידע שאתה מעביר כדי לשלוח לך הודעות דואר.
קבצי הקוקי שלנו משפרים את הגישה לאתרנו ומאפשרים זיהוי של מבקרים חוזרים. קבצי הקוקי שלנו משפרים את חוויית המשתמש על ידי מעקב והתמקדות בתחומי העניין שלה/שלו. השימוש בקבצי קוקי, עם זאת, לא מקושר באף צורה למידע כלשהו באתר שלנו המאפשר זיהוי אישי.
אנו לא מוכרים, סוחרים, או מעבירים בכל דרך שהיא לגופים חיצוניים את המידע המאפשר זיהוי אישי שלך. תנאי זה לא כולל חברות צד שלישי מוסמכות שמסייעות לנו בתפעול אתר האינטרנט שלנו או בביצוע העסקים שלנו, כל עוד החברות הנ"ל מתחייבות לשמור על סודיות המידע הזה.
הסכמה, באמצעות שימוש באתר שלנו, אתה מסכים למדיניות הפרטיות שלנו.