×


תפריט נגישות

שירותי בניית מתקני תצוגה

מחפשים שירותי בניית מתקני תצוגה? ברוכים הבאים לאתר שירות 10 מחיר 10, כאן ניתן לקבל ייעוץ מקצועי, המלצות והצעות מחיר עבור בניית מתקני תצוגה.

 

כל מה שצריך לדעת לפני הזמנת מתקני תצוגה

מה זה מתקני תצוגה? מי צריך מתקני תצוגה? שימושים ומטרות?

עולם הפרסום אינו מפסיק להתפתח לרגע וכל אחד מאתנו נחשף מידי יום לשפע מסרים אשר מגיעים אלינו דרך האינטרנט, הטלוויזיה, הרדיו, הפליירים, העיתונים, המגזינים, כרטיסי הביקור ועוד. שיטת פרסום נוספת הינה דיספליי סטנדים- מתקני תצוגה.
מתקני תצוגה הינם דרך שיווק יעילה אשר מאפשרת לבעלי עסקים שעוסקים בתחומים מגוונים כמו למשל- ביגוד, הנעלה, תכשיטים, רכבים, מוצרי מזון וכו' להציג את שירותיהם או מוצריהם לקהל הרחב. המראה של מתקן התצוגה משפיע בצורה ניכרת על הרושם של העסק ולכן יש להשקיע בו הרבה מחשבה.

נהוג למקם מתקני תצוגה בנקודות מכירה במרחבים קמעוניים, מוזיאונים, בנקים, תחנות אוטובוס, מרכזי שירות, אפשר להשתמש בהם בתור אביזרי תצוגה לתערוכות, הם מסייעים בביצוע עיצוב חנויות- עיצוב חלונות ראווה ועוד. כמו כן, ניתן לראות מתקנים לתערוכות וכנסים וכו'. אפשר לשלב את מתקני התצוגה עם מוצרי פרסום שונים, כמו למשל- באנרים, פוסטרים, שלטים דיגיטאליים ועוד.

מתקני תצוגה לבגדים, ארונות תצוגה, מדפים לחנויות, שמשוניות לפרסום בתערוכות וכו' יוצרים עניין ומיתוג ומושכים את תשומת לבם של הלקוחות הפוטנציאליים. כמו כן, מסייעים מתקני התצוגה באספקת מידע- כך שפעמים רבות יכולים בעלי העסק למכור שירותים ומוצרים ללא אנשי מקצוע. לפעמים אנו רואים שלט ואיננו שמים לב אך הוא נשמר בזיכרוננו וחודר לתודעה שלנו כך שמדובר על דרך שיווקית מוצלחת ביותר.


מאיזה חומרים עושים מתקני תצוגה?

כיום יכולים בעלי העסקים להיעזר במגוון שיטות תצוגה ולהשתמש בסוגי מתקנים שונים כאשר המתקנים המרכזיים הינם: מתקני רול אפ, שלטי פופ אפ, מתקני מולטי קיוב ומתקני בלו.


להלן הסבר קצר על ארבעת השיטות

רול אפ – רולאפים הינם שלטי פרסום ניידים שעשויים מנייר מבריק. את הנייר מתקינים על גבי עמוד מתקפל כך שניתן לקפל ולפרוס אותם בקלות. הבסיס של הרול אפ מורכב ממתכת והוא חזק ויציב. ניתן לייצר את הרול אפ במגוון גדלים ואפשר לבחור ברולאפים שעמידים בגשם או שמש. באמצעות הרולאפים יכולים בעלי העסקים להציג את השירות או המוצר בצורה טובה ויעילה.

מתקני פופ אפ – מתקני פופ אפ הינם מתקני תצוגה שנסגרים ונפתחים ללא צורך בפירוק והרכבה כאשר המסרים הפרסומיים מודפסים על בד שמחובר באמצעות סקוץ', באמצעותם ניתן להציג מסרים פרסומיים ולהחליף אותם בקלות. ניתן לרכוש או להשכיר גם פופ אפ מואר ומרשים.

מתקן מולטי קיוב – מתקנים אלה הינם הגב של הבמה- לידם ניתן לבצע פעילות מסוימת- כמו למשל- הרצאה, נאום, אירוח של אדם מסוים וכו'.

מתקן בלו – מתקני בלו הינם מתקני תצוגה מברזל ומחובר להם משטח קאפה משני הצדדים. את הקאפה אפשר להחליף.

נוסף על המתקנים הללו ניתן להשתמש במעמדי תצוגה מפרספקס. מעמד פרספקס עשוי מזכוכית אקרלית והוא קל, עמיד, שקוף וקשיח. מהפרספקס ניתן לייצר מגוון מתקני תצוגה מזכוכית, קופסאות לממתקים מפרספקס, מתקני תצוגה מפרספקס, רהיטי תצוגה מפרספקס ועוד. אפשרויות נוספות הן להשתמש במתקני תצוגה שעשויים מקרטון או מעץ. במידה ובוחרים לרכוש או להשכיר מתקני תצוגה מקרטון ניתן לבצע מגוון עיצובים, להדפיס גרפיקה ולהצמיד את לוח הנייר לקרטון ובמידה ובוחרים במתקני תצוגה שעשויים מעץ ניתן להזמין מתקני תצוגה מעץ כולל חריטה ולייצר מתקן ייחודי ומרשים.


איך בוחרים מתקן תצוגה?

בניגוד לימינו, בעבר לא היה ניתן לבחור בין מגוון מתקני תצוגה כך שלבעלי עסקים שרצו להשתמש בהם לא הייתה התלבטות. עם חלוף השנים התפתח עולם הפרסום ונוצרו שפע עיצובים אשר מאפשרים לכל בעל עסק לבחור ולעצב את מתקן התצוגה שלו כך שהוא יתאים לעסק ויעביר את המסרים שהוא מעוניין להעביר.

כאשר רוכשים או משכירים מתקן תצוגה יש לבחור במתקנים שגורמים לחלל להראות מאורגן ומסודר. כמו כן, צריכים סטנדים לחנויות ולבעלי עסקים שונים למשוך תשומת לב ולגרום ללקוחות הפוטנציאליים לגלות עניין. חשוב לבחור ולעצב מתקן תצוגה עמיד, יציב ואיכותי אשר מתאים למוצר או לשירות ומתאים לקהל היעד- לצרכים שלו, להעדפות שלו וכו'. כמו כן, יש לחקור את המוצר מבחינת מיתוג ומטרות ויש לחקור את המתחרים- בהתאם לפרמטרים הללו יש לבחור בסגנון העיצוב, בסוג המתקן, בצורתו, בגודלו, במיקומו ולהחליט איך לתלות אותו (ניתן לתלות אותו על הקיר, ניתן לתלות אותו מהתקרה וכו'). מתקן פרקטי ומעוצב באופן שיווקי יוכל להעלות את כמות המכירות.


מעוניינים לרכוש או להשכיר מתקני תצוגה? איך תעשו את זה נכון?

במקרה של רכישה

אם אתם מעוניינים לרכוש או להשכיר מתקני תצוגה יהיה עליכם לפנות אל חברה איכותית אשר מתמחה בשילוט מקצועי ומציעה ללקוחותיה מגוון פתרונות תצוגה. חברה איכותית שעוסקת בתחום דפוס דיגיטלי תעסיק צוות מקצועי שכולל מעצבים גרפיים ויועצים מקצועיים אשר יסייעו ללקוחות לבצע את הבחירות הנכונות. באמצעות חברה מקצועית תוכלו לרכוש או להשכיר מדפי תצוגה, מעמדי תצוגה, סטנדים לתכשיטים וכו' ברמה גבוהה כך שהמתקנים יהיו יציבים, בטוחים ומעוצבים בהתאם למוצר או לשירות שאתם מעוניינים לפרסם.


במקרה של השכרה

אם אתם נמצאים בתחילת דרככם או במידה והתקציב שלכם מוגבל תוכלו להשכיר מתקן תצוגה. במידה ותחליטו להשכיר את המתקן חשוב שתפעלו בצורה נכונה ותתחשבו בכמה פרמטרים.

להלן הפרמטרים החשובים בהם יש להתמקד בעת השכרת מתקן תצוגה

1. בחרו מתקן תצוגה נייד שניתן להתקין בקלות – בצורה זו לא תצטרכו לשלם סכום נוסף עבור ההתקנה והפירוק ותוכלו לחסוך כסף. ניתן להשכיר מתקני תצוגה רב פעמיים שיהיו קלים להרכבה ולפירוק.

2. בחרו מתקן תצוגה פונקציונאלי ובעל מראה נקי. ניתן למצוא מתקני תצוגה שיסייעו לכם להעביר מסר ברור כך שהוא יענה על המטרות של השיווק.

3. בחרו מתקן תצוגה קל – ניתן למצוא מתקני תצוגה קלים, מגוונים ויציבים בעלי מסגרת אלומיניום.

4. נסו ליצור אינטראקציה בין הלקוחות הפוטנציאליים ובין צוות המכירות (הדבר חשוב מאוד גם במקרה של רכישת מתקן תצוגה) והקפידו למקם את מתקן התצוגה במיקום מרכזי.

5. השכירו מתקן תצוגה ייחודי וצרו אווירה שונה באזור בו אתם נמצאים.

 

חברה מקצועית, מנוסה ואמינה

לא משנה מהי הבחירה שלכם – אם בחרתם להשכיר מתקן תצוגה או לרכוש מתקן תצוגה יהיה עליכם לבחור בחברה איכותית, מקצועית ובעלת וותק אשר מספקת שירות ללקוחות רבים ומגוונים ומציעה מגוון מתקני תצוגה לחנויות, סטנדים לתצוגה, מתקני תצוגה לתערוכות, מוצרים שיווקיים נוספים שדרושים לפרסום העסק ועוד.

חברה מקצועית תעסיק מגוון בעלי מקצוע במקום אחד כך שתוכלו להיעזר במעצבים, יועצים, צוות שירות לקוחות וכו' ולא תצטרכו להתרוצץ בין כמה בתי עסק. מעבר לזאת, תקפיד החברה להתעדכן בנוגע לכל החידושים בתחום, תעמוד בזמנים, תשתמש בחומרים איכותיים בלבד, תבצע את העבודה במהירות בלי להתפשר על האיכות ותגבה מחירים הוגנים.

 

איך אוכל למצוא את החברה המתאימה?

*תוכלו למצוא את החברה המתאימה בדרכים מגוונות. הדרך המוכרת ביותר תהיה מפה לאוזן – במידה ויש לכם חברים, מכרים, קרובי משפחה, קולגות וכו' שפרסמו עסק או מכירים אדם שפרסם עסק באמצעות דיספליי מתקני תצוגה תוכלו לבקש מהם חוות דעת על חברה לייצור מתקני תצוגה מומלצת.

דרך נוספת למציאת החברה המתאימה תוכל לעבור באינטרנט. באמצעות האינטרנט תוכלו לבחון אתרים שעוסקים בתחום, לקבל מידע באמצעות הפייסבוק ולגלוש בפורומים.

*גלישה באתרים – במידה ותבחרו לערוך חיפוש באינטרנט ולבחון אתרים שונים תוכלו להקליד את המשפטים: "מתקני תצוגה המלצות", "חברות לעיצוב מתקני תצוגה המלצות" או" דיספלי תצוגה המלצות" בשורת החיפוש. כאשר תגלשו באתרים הקפידו לבדוק כמה זמן עובדת החברה, האם היא מקצועית ובעלת ניסיון, לאילו לקוחות היא מספקת שירותים, מי עובד בחברה והאם העובדים מנוסים, האם החברה מעניקה אחריות על מתקני התצוגה, האם האספקה מהירה, האם עובדי המקצוע מלווים את הלקוחות לאורך התהליך שכולל תכנון עיצוב וייצור מתקני תצוגה, האם שירותי ההובלה וההתקנה ניתנים לאזור שלכם, האם החומרים בהם משתמשת החברה איכותיים, האם היא מציעה מגוון נרחב של מתקני תצוגה, האם המחירים הוגנים, האם החברה מבצעת ייצור מוצרים מפרספקס, מספקת מוצרי מידוף, סטנדים לקטלוגים וכו'.

רצוי לבחון תמונות של מתקני תצוגה מעוצבים שהחברה ייצרה ולהתרשם מהאיכות והסגנון. במידה ואינכם מתרשמים מהתמונות פנו אל חברה אחרת. יש לציין כי מומלץ לבחור בחברה שגובה מחירים ממוצעים ולא נמוכים מידי משום שמחירים נמוכים מאוד עלולים להעיד על איכות נמוכה. תוכלו להקליד את המשפטים: "כמה עולה עיצוב וייצור מתקני תצוגה?", "מתקני תצוגה השוואת מחירים" או "מחיר מתקני תצוגה" בשורת החיפוש ולקבל מידע על מחירי השוק.

* במידה ותחליטו לערוך חיפוש בפייסבוק תוכלו להקליד את המילים: "מתקני תצוגה" ותמצאו מגוון דפי עסקים שעוסקים בתחום. מומלץ לבחון את התמונות שמופיעות בדף או במידה ויש קישור לאתר- לבחון את האתר. כמו כן, רצוי לבדוק כמה לייקים קיבל העמוד ואילו חוות דעת רשמו האנשים שביקרו בדף. במידה והדף העסקי מצא חן בעיניכם תוכלו לשלוח הודעה, מייל או ליצור קשר טלפוני עם בית העסק. במרבית המקרים יהיו הפרטים הללו רשומים בדף.

* במידה ותחליטו לגלוש בפורומים שעוסקים בתחום תוכלו להקליד את המשפטים: "פורומים מתקני תצוגה" בשורת החיפוש ותמצאו את הפורומים הרלוונטיים. גולשי הפורומים יוכלו להמליץ לכם על חברה מקצועית שמתמחה בתחום קידום מכירות ומספקת שילוט לתערוכות, מעמדים עבור דלפקי קידום מכירות, מדפי תצוגה לחנויות, ציוד לתערוכות ועוד. כמו כן, יוכלו הגולשים להזהיר אתכם מפני חברות שאינן מקצועיות ולחסוך לכם בזבוז זמן וכסף. נוסף על כך, יוכלו הגולשים לענות לכם על שאלות שונות, תוכלו לשאול אותם: "האם החברה עליה המלצתם מתמחה בביצוע עיצוב וייצור מעמדי תצוגה עבור בשמים ומוצרי קוסמטיקה?", "מה אתם חושבים על הדבקת מדבקות מעוצבות על מתקני תצוגה? זה תורם לעיצוב?" ועוד.

לאחר שתקבלו את כל המידע הדרוש תוכלו לבצע את הבחירה הנכונה ולרכוש או לשכור מתקן או מתקני תצוגה ייחודיים ומרשימים אשר יגדילו את כמות המכירות שלכם.

 

כמה עולה מתקני תצוגה? (מחירים ליחידה)

סטנדים מקרטון

סטנד ריבועי מתקפל מקרטון – 400-600 ש"ח

סטנד קרטון עם מדפים – 300-400 ש"ח

מעמד קרטון לקו קופות – 150-250 ש"ח

סטנדים ממתכת

סטנד לעיתונים – 350-450 ש"ח

סטנד עם מידוף 5 קומות עם באנר עליון – 1,400-1,600 ש"ח

סטנד עם רשת למידוף וקוצים – 450-600 ש"ח

סטנד תצוגת עלונים רצפתי – 400-550 ש"ח

מתקני תצוגה מפרספקס

ויטרינה שולחנית מסתובבת – 400-600 ש"ח

ויטרינה פרמידה מוארת – 7,000-15,000 ש"ח

ויטרינה פרופיל 10 – 1,500-1,700 ש"ח

ויטרינה בצורת משושה – 3,200-4,000 ש"ח

מתקני תצוגה מוארים

מתקן שילוט פנורמי 70*100 – 1,400-1,600 ש"ח

מתקן שילוט לוח זוהר 60*80 – 2,000-2,300 ש"ח

מתקן שילוט ממונע ומואר – 700-1,000 ש"ח

מתקן שילוט מותקן לרצפה – 2,300-2,600 ש"ח

שלט פנורמי דו צדדי – 2,300-2,600 ש"ח

מתקני תצוגה דיגיטליים

מתקן פוסטר דיגיטלי מתחלף – 400-600 ש"ח

מתקן פוסטר דיגיטלי מתחלף שולחני- 120-150 ש"ח
רול אפ

רול אפ 80 ס"מ עם רגל קצה פלסטי – 350-450 ש"ח

רול אפ 85 ס"מ פוסטר נגלל – 180-220 ש"ח

רול אפ 100 ס"מ פוסטר נגלל – 450-550 ש"ח

רול אפ 150 ס"מ פוסטר נגלל – 750-850 ש"ח

רול אפ פוסטר נגלל וממונע- 900-1,500 ש"ח

ט.ל.ח