×


תפריט נגישות

שירותי קידום מכירות

מחפשים שירותי קידום מכירות? ברוכים הבאים לאתר שירות 10 מחיר 10, כאן ניתן לקבל ייעוץ מקצועי, המלצות והצעות מחיר עבור שירותי הדפסת מוצרי קידום מכירות.

 

10 טיפים למוצרי קד"מ ופרסום לעסקים

פותחים עסק? בבעלותכם כבר עסק קיים אך לא משגשג? לא רואים החזר להשקעה ולמאמץ? שיווק זו לא מילה גסה! רוב בעלי העסקים אין להם תואר בשיווק, אין להם בכלל השכלה בנושא חוץ מבאולי פייסבוק. מוצרי קד"מ נשמע להם כמו קללה ופרסום מזכיר בור ללא תחתית. אך אלו מכשולים פשוט שניתן להתגבר עליו בקצת שנינות ותחכום, אז הינה 10 טיפים בשבילכם להפוך את העסק שלכם לעסק מרוויח ומצליח!

 

1. בחרו חברת פרסום שמתאימה לכם

הרבה אנשים נרתעים מחברות פרסום. חברות פרסום משווקות את עצמן בצורה יעילה ביותר מפני שזהו מקצוען לכן בחרו בזהירות חברת פרסום שמתאימה לעסק שלכם. קבלו ייעוץ פרסומי מקיף וקבלו הצעות מחיר מחברות שונות. לכל חבילה מחיר שונה וגם היא תיהיה מותאמת לצורכי העסק שלכם. קבלו גם המלצות על החברה מעסקים שהיו מרוצים ממנה והפרסום הניב להם תוצאות. בנוסף, לפני שאתם באים לחברת פרסום שבו עם עצמכם והבינו את חזונכם לגבי העסק, בואו מוכנים ובחרו בחברה שמבינה אותכם, שמבינה את העסק ושיש לה ניסיון עם עסקים מהסוג שלכם.


2. אל תפחדו ממוצרי קד"מ

מוצרי קד"מ נשמעים לרוב הישראלים והעסקים הקטנים כבזבוז של כסף. כולנו קיבלנו את התיקים של חברת הסלולר, החולצות של חברת הביטוח והכרית צוואר של הבנק – אבל הינה? קיבלתם? זה בבית? הם עשו את העבודה. מוצרי קד"מ יכולים לבוא בתקציבים שונים: עטים, לוחות שנה ועוד גם יעשו את העבודה. בנוסף, מוצרי קד"מ הם מושג מאד רחב, הם לא רק מוצרים שמחלקים באירועים – גם המוצרים שבאים חינם עם המוצר הם מוצרי קד"מ. הכוסות קפה שבאות עם האריזת קפה? הצעצועים בתוך השקיות חטיפים? כולם מוצרי קד"מ והאפשרויות אינסופיות אז אל תפסלו – זה מה שיפריד אותכם מהמתחרים.


3. טרנדים? פה זה דווקא טוב

בפרסום טרנדים זה דווקא דבר טוב. כשיוצא טרנד אתם יכולים לרכוב על ההצלחה ולהפוך את ההצלחה שלו להצלחה שלכם! המכללה למנהל בראשון לציון נתנה לסטודנטים שלה בתחילת שנה אוזניות עם הלוגו של המכללה – זהו מוצר קד"מ ואוזניות שימושיות בייחוד לעידן הטכנולוגיה בו אנחנו חיים. חשוב להתאים את הפרסום לתקופה ואת העסק לתקופה שבה אנו חיים. פרסום עדכני יביא לקוחות מעודכנים.


4. אירועים וחסויות

אירועים וחסויות זהו חלק מכריע בפרסום. אירועים הינם חשובים בשביל להוקיר הערכה ללקוחותיכם הקיימים ולהרחיב את מעגל הלקוחות הקיים. כל אחד יכול לעשות אירוע אך זה לא מתאים לכל עסק ובשביל זה יש חסויות. כבעל עסק להעניק חסות במקום הנכון יכול להביא לקוחות ולהגיע לקהל יעד ממוקד. למשל היינך קוסמטיקאית לקיחת חסות על מסיבת בוטוקס זה המקום בשבילך!


5. הכירו את הלקוחות שלכם

חשוב לזכור, הפרסום הוא בשביל הלקוחות! אם אתם עסק שכונתי סביר להניח שאם מכירים את השכונה ואת הרצונות הצרכניים של הלקוחות שלכם אך מה אם אתם תאגיד? או עסק מתחיל? התחילו בלפגוש את לקוחותכם פרונטאלית, הכירו אותם, שאלו אותם שאלות והבינו מי הוא הלקוח שלכם כדי שתוכלו להשיג עוד כמוהו. רגע, ואם יש לכם לקוחות במקומות שונים בארץ? ישנן חברות רבות המבצעות סקרי שוק ובעיקרון עושות את העבודה הקשה בשבילכם, שקלו לפנות לאחת מהן.


6. העובדים שלכם גם לקוחות

חברות רבות כבר ממזמן הבינו – גם העובדים שלהם הם לקוחות שלהם. לכן דאגו גם לעובדים, תנו הנחות עובד, מבצעים מיוחדים לעובדים, חלקו גם להם מוצרי קד"מ ועוד ועוד. העובדים שלכם יכולים להפוך להכנסה קבועה שלכם לחברה וגם יימשוך עובדים חדשים שיבינו שמדובר במקום עבודה טוב.


7. אתר בית

אתר בית זה משו שהכרחי היום לכל עסק בין אתם חברה גדולה או חנות שכונתית. אתר בית מראה מי אתם, מהו העסק שלכם, לאילו אנשים אתם מדברים, עדכונים שוטפים על העסק, מציג את המוצרים שלכם ועוד ועוד – הוא כרטיס הביקור שלכם. אם מישהו רוצה לדעת משהו על פועלכם יש לו לאן לפנות! לא צריך להיות מתכנת מומחה לHTML בשביל לבנות אתר בסיסי, ישנם המון אתרים אשר מספקים שירות זה בחינם כדי שתבנו אצלם אתר לבדכם. אם אתם עסק מאד קטן ושכונתי יכול להיות שזה מה שאתם צריכים אך אם פה כוונתכם לקדם את העסק כדי שתפנו לאיש מקצוע בכדי שיבנה לכם אתר רציני ומקצועי שישמש אותכם לאורך זמן – דף הפייסבוק לא מספיק!..


8. פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט בשנים האחרונות הפך להכרח של ממש, אתה לא באינטרנט? אתה לא קיים. לרוב הצעירים זהו המקום שלהם להרחיב אופקים ולמצוא כל מה שחפץ ליבם. כיום למשל בפייסבוק, ניתן לקדם בצורה פשוטה מאד כל פוסט שעושים וכל דף שפותחים בכסף אבל פייסבוק זה לא הכל. מה עם תוצאות החיפוש במנועי החיפוש כמו גוגל? מה אם פרסום באתרים רלוונטים? לדוגמא אם יש לכם עסק לתיקון מכשירי פלאפון אז תרצו שכתבה באינטרנט על פלאפונים תכלול גם מודעה עליכם! פעולות כאלה נעשות ע"י מקצוענים המומחים בפרסום באינטרנט וזו השקעה שתחזיר את עצמה מהר מאד – הם ממוקדים ויגיעו לקהל יעד רחב במינימום זמן.


9. רשתות חברתיות

רשתות אלו כגון פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ועוד זו דרך חינמית להגיע להמון אנשים שלא הייתם מגיעים אליהם בדרכים אחרות. כיום הרשתות החברתיות הפכו לפתח לפרסום רציני לעסקים. כיום ישנן חברות פרסום שמתמחות בניהול חשבונות רשתות חברתיות ופרסום מקצועי ברשתות החברתיות. גם אם אינכם להוטים לפנות לחברת פרסום, פתחו חשבונות ברשתות והיו פעילים ברשתות – אולי זה לא יהיה מקצועי אבל לפחות תהיו עדכניים.


10. פרסום בשטח

היום בעידן הטכנולוגיה אנחנו שוכחים שצריכים גם לצאת לשטח כשזה נוגע לפרסום. לפעמים השיטות הישנות גם עושות את העבודה – שלטי חוצות, פליירים למיניהם, מגנטים ועוד. אל תשכחו אותם, בנאדם שיושב ברכב לא מסתכל בפלאפון. בנוסף, אם יש לך עסק שאתה הוא העסק – למשל נגר, אינסטלטור, שיפוצניק, קאוצ'ר – צאו לרחוב, הכירו את הלקוחות שלכם ושכנעו אותם לבוא אליכם במקום למתחרים, פנים אדיבות ושירות חם תמיד עושה את העבודה.


כמה עולה מוצרי קד"מ לעסקים?

סוג מוצר, כמות מינימום וטווחי מחירים ליחידה

הדפסה על מצתים
200 0.9-2 ש"ח

שקיות אל בד
100 1.5-3.5 ש"ח

עטים
200 0.6-2 ש"ח

עצי ריח
200 1.5-3 ש"ח

חולצות
200 10-16 ש"ח

יומנים
200 10-15 ש"ח

לוחות שנה
200 8-15 ש"ח

כובעים
200 3-10 ש"ח

דיסק און קי
100 20-30 ש"ח

עכבר מחשב
200 25-50 ש"ח

פד לעכבר מחשב
200 15-25 ש"ח

מחזיק מפתחות
200 5-10 ש"ח

ספל עם הדפסה
300 7-17 ש"ח

מחזיק תגי שם ממותג
1,000 3-5 ש"ח

מחשבון ממותג
200 12-25 ש"ח

ט.ל.ח